Benchmarkinganalyser

Dansk Servicerådgivning foretager benchmarkinganalyser for en række danske kommuner og andre myndigheder, fx på rengøringsområdet.

Analysens formål fastlægges indledningsvis og kan fx være en belysning af fordele og ulemper ved:

  • Fordele og ulemper ved egen ctr. ekstern serviceløsning
  • Fordele og ulemper ved central ctr. decentral serviceløsning
  • Nuværende kvalitetsniveau ctr. kvalitetsniveau for lignende opgaver i andre kommuner

Benchmarkinganalysen giver:

  • Et overblik over servicefunktionen.
  • Et optimalt beslutningsgrundlag med fremhævelse af fordele og ulemper ved forskellige serviceløsninger, både for så vidt angår:
    • økonomiske aspekter
    • kvalitetsmæssige aspekter
    • arbejdsmiljømæssige aspekter
  • En kvalitetsstandard skræddersyet til præcis dine ønsker og behov.
  • Det optimale forhold mellem den fastlagte kvalitet og de hertil knyttede omkostninger.

Kontakt Dansk Servicerådgivning

Du er meget velkommen til at kontakte Dansk Servicerådgivning, hvis du ønsker en uforpligtende drøftelse omkring gennemførelse af en benchmarkinganalyse af et givent serviceområde.

Ring til Claus Corfixen på telefon 66 13 33 31 og aftal et uforpligtende møde eller brug vores kontaktformular.