Om miniudbud

Et miniudbud er en konkurrenceudsættelse af en specifik ordre på de vilkår, der er fastlagt i en rammeaftale. Ved et miniudbud opnår køberen at få en række tilbud fra de relevante rammeaftaleleverandører på en specifik anskaffelse. Fordelen ved et miniudbud er, at det er en kortere og mere enkel proces end et EU-udbud.

Med et miniudbud kan du hurtigt foretage indkøb af varer eller tjenesteydelser, og samtidig løfte en eventuel udbudspligt.

For at lave et miniudbud, skal du gøre brug af en eksisterende rammeaftale, eller udbyde din egen rammeaftale.

Hvordan laver man et miniudbud?
Hvornår laver man miniudbud?
Hvad skal man være opmærksom på, når man udbyder en vare eller tjenesteydelse?
Miniudbud i henhold til Moderniseringsstyrelsens rammeaftale på ”Indkøb af rengøringsydelser” (Rengøringsaftalen)
Miniudbud i henhold til SKI’s rammeaftale 18.01 (rengøringsservice)
Miniudbud i henhold til SKI’s rammeaftale 18.10 (kantineservice)
Kontakt Dansk Servicerådgivning
Du er meget velkommen til at kontakte Dansk Servicerådgivning, hvis du ønsker en uforpligtende drøftelse omkring gennemførelse af et miniudbud på en eksisterende rammeaftale.

Ring til Claus Corfixen på telefon 66 13 33 31 og aftal et uforpligtende møde eller brug vores kontaktformular.