Lad Dansk Servicerådgivning hjælpe jer med digitale udbud

Dansk Servicerådgivning har siden efteråret 2009 benyttet en elektronisk udbudsløsning ved mere end 650 digitale udbud. Vi har massiv erfaring med håndtering af forskellige former for udbud og har med årene fået tilpasset vores elektroniske udbudsløsning, så den dækker de fleste behov.

Når du samarbejder med Dansk Servicerådgivning, stiller vi vores elektroniske udbudssystem til rådighed, og bistår jer som samarbejdspartnere i forbindelse med selve håndteringen af udbudsprocessen via det elektroniske udbudssystem.

Fordelene for jer ved et samarbejde med Dansk Servicerådgivning omkring digitale udbud er,

  • Overblik over hele processen, herunder kommunikationen med tilbudsgiverne
  • En ensartet og dokumenteret struktur
  • Et brugervenligt system v. håndtering af spørgsmål/svar mv.
  • En komplet revisionsprotokol, der logger alle handlinger i udbudsprocessen
  • Tidsstempling af alle dokumenter og handlinger
  • En godkendt e-sender, der kan publicere alle bekendtgørelser på TED og udbud.dk

I opnår at samle alle faser i udbudsprocessen i én løsning, samt leve op til de nye lovkrav som bl.a. kræver tidsstempling, kommunikation, adgangsstyring mv.

Kontakt os på telefon 66 13 33 31 og få en nærmere drøftelse af et samarbejde.